کسب 60 مدال بین المللی توسط فدراسیون ورزش های رزمی
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

کسب 60 مدال بین المللی توسط فدراسیون ورزش های رزمی

کرمانشاه - ایرنا - دبیر فدراسیون ورزش های رزمی کشور گفت: ورزشکاران و تیم های این فدراسیون در مسابقه های جهانی، آسیایی و منطقه ای در 6 ماه گذشته موفق به کسب 60 مدال قهرمانی شده اند.

 
به گزارش ایرنا، محسن احمدی روز دوشنبه در مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی کرمانشاه، اظهار کرد: فدراسیون رزمی با یک میلیون ورزشکار بیمه شده یکی از بزرگترین و در عین حال موفق ترین فدراسیون های ورزشی کشور محسوب می شود.

وی افزود: این فدراسیون 102 رشته رزمی را تحت پوشش دارد که 6 رشته آن به صورت رسمی در مسابقه های جهانی و بین المللی حضوری موفق دارند.

احمدی بیان کرد: در این فدراسیون 6 رشته عضو شورای المپیک در سطح کمیته طبقه بندی شده اند و دارای تیم ملی هستند و در بخش بانوان نیز می توانند با حجاب کامل در مسابقه های جهانی شرکت کنند.

وی ادامه داد: این فدراسیون دو رسالت مهم در توسعه ورزش قهرمانی و گسترش رشته های رزمی به صورت فراگیر و همگانی را در برنامه کاری خود گنجانده است.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی یادآور شد: فدراسیون در 6 ماه اخیر توانسته برنامه های زیادی را به سرانجام برساند که مهمترین آن ها اعزام تیم های مختلف رزمی در سبک های گوناگون به کشورهایی ایتالیا، فرانسه، روسیه، اوکراین و ازبکستان بود.

احمدی ادامه داد: به تازگی نیز تیم جوانان ایران برای نخستین بار با هدایت سرمربی کرمانشاهی خود موفق به کسب مقام قهرمانی در مسابقه های جهانی چکسلواکی شد.

وی، کرمانشاه را مهد ورزش های رزمی در کشور دانست و گفت: ورزشکاران هنرهای رزمی این استان در کشور جزو برترین ها هستند و اکنون نیز در بیشتر مسابقه هایی که برگزار می شود حائز عنوان های برتر می شوند.

دبیر فدراسیون ورزش های رزمی کشور با اشاره به عزم فدراسیون برای کمک به هیات های استانی از اختصاص یک رینگ به هیات ورزش های رزمی کرمانشاه در صورت احداث خانه رزمی استان خبر داد.

مجمع انتخابات هیات ورزش های رزمی کرمانشاه در سرسرای شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی این استان برگزار و رضا بزرگیان با کسب 15 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس جدید هیات ورزش های رزمی کرمانشاه انتخاب شد.
 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 3
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 115
بازدید کل : 13140458
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7